Inwoners ervaren de dienstverlening als vriendelijk, snel, goed en betrouwbaar

De dienstverlening is optimaal: alle vragen zijn snel, duidelijk beantwoord. Inwoners en bedrijven weten wat zij van de gemeente kunnen verwachten

De dienstverlening is optimaal: alle vragen zijn snel, duidelijk beantwoord. Inwoners en bedrijven weten wat zij van de gemeente kunnen verwachten

Voortgang van onze planning 1e rapportage:

De gevraagde formatie voor adresonderzoeken is ingevuld.
Hoewel de medewerker nog in de inwerkperiode zit, zijn onder genoemde effecten sinds begindatum zichtbaar:

  1. Verhoging bereikbaarheid: elke werkdag is een medewerker adresonderzoek ‘tijdens volledige kantooruren 08.00 - 17.00 aanwezig’
  2. Afname achterstand onderzoek dossiers (arbeidsmigranten): eenvoudige dossiers worden al zelfstandig opgepakt.
  3. Start met overname briefadressen: ruimte voor inwerken, dinsdag en donderdag.
  4. Administratieve ondersteuning bij huisbezoeken: het op afstand raadplegen van de BRP.
  5. Kwaliteitsverhoging BRP: kunnen deelnemen aan webinars, procesverbetering en verbetering van de informatievoorziening

De registratie van arbeidsmigranten en Oekraïense vluchtelingen in de basisregistratie personen verloopt voorspoedig.

Inwoners hebben sinds 1 mei ook de mogelijkheid om de verlenging van hun rijbewijs digitaal aan te vragen bij de RDW (Dienst Wegverkeer).

Deze pagina is gebouwd op 06/10/2022 16:42:32 met de export van 06/10/2022 16:12:29